Sunday, July 31, 2011

Panjang Umur Kita Berjumpa

selamat datang Ramadhan
sang bulan yang mulia & penuh barakah.
semoga kali ini ianya lebih bermakna buat kita semua.
ingatan untuk teman dan juga diri ini.
jadi lah hamba kepada Allah,
bukan menjadi hamba kepada bulan Ramadhan ini.
renung-renung kan, dan selamat beramal =))

buat Adi.
aku minta maaf atas apa yang telah terjadi.
tapi kalau kita tak berhubung lagi adalah satu keputusan yang baik untuk kau.
aku hormati.
aku meminta maaf bagi pihak aizad nasir.
dia tak faham tentang kita.
dan aizad pun tak faham keadaan aku.
mungkin kerana aku tak mencerita kan kesemua nya.
tapi aku sendiri tak tahu nak mula dari mana.
yang penting, Adi, aku sentiasa anggap kau kawan aku.
walau kau mengangap kita tidak pernah kenal.
terima kasih atas segala nasihat & dorongan yang pernah kau berikan.
dan juga atas segala hiburan tatkala aku berduka sewaktu ketika dulu.
aku minta maaf sekali lagi.
aku harap kau maaf kan aku.
aku hormat kau dan keputusan kau.
buat aizat nasir.
tolong la jangan cemburu sangat.
kadang-kadang lawak kau bukan menggelikan hati saja.
dalam masa yang sama menyakitkan hati juga.

No comments:

Post a Comment