Wednesday, September 7, 2011

boleh tak?

boleh tak?
untuk sem ni nak simpan duit dalam ASB sikit je.
ye. sikit je.means berkurang dari jumlah yg dulu.
means nak belanje lebih sikit.
means nak makan sume benda tanpa perlu fikir "berapa??"
"mahal tak nak lah.jimat"
boleh tak?
boleh la..saya nak makan puas-puas..
sepuas saya dusuk di rumah dan duduk di shah alam dulu.
saya nak enjoy makanan dan wayang.
sebab entah kenapa kawan-kawan di JB 'sepi'
susah nak ajak tengok wayang.
ajak raya cepat pulak dia.*sigh
saya nak g shah alam untuk enjoy habis-habisan.
dan pulang ke Dungun dengan azam baru.
saya akan study habis-habisan.
sebagaimana saya enjoy habis-habisan di Shah Alam.
bye =)

5 comments:

  1. gud2...makn puas2..study pun sungguh2..thx sbb ingtkn sye juge..hehe..kalu la aku dekat ngn ko..da lame aku ajak ko kuar..huhu..jmpe lg kita d lain mase..love u tiq! =)

    ReplyDelete
  2. ahhaaa tak boleh tak boleh tak boleh.hehe.hai tiqque!=D

    ReplyDelete