Monday, October 24, 2011

manusia yang binatang

ramai kan manusia yang kejam?
kita boleh nampak di mana-mana sekarang ni.
hiris and toreh anak la.
budak mati kene langgar dan dibiarkan la.

but entry kali ini aku focus dekat mak aku.
no no no.
don't get me wrong.
bukan nak kata mak aku zalim.nop!
mak aku baru je tgk video ni.
video kcg yang kaki dia kene potong tu..
nasib ada hamba Allah yang baik hati, bela dia.
mak aku menangis bila tgk video tu.
memang video ni da lama sgt dah.
tapi entah kenapa baru keluar dalam mastika bulan ini.

i just love my mom.
bak kata Tok No aku, "mak ko ni ade sifat kebinatangan"
but don't put it in a bad way.
maksud nye mak aku ni sangat belas kasihan pada kucing.
sayang kucing tu lebih dari anak taw.
aku penah jugak complain.
then mak aku kata, "ko tu Allah da kurniakan otak utk fikir.ade akal. baik aku tlg kucing ni yang tak mampu nak buat ape-ape..."
yezzzah.
she's got the point there.

i love u mom
i miss u so much =')
muahhhh.
bye =)

No comments:

Post a Comment