Saturday, November 10, 2012

LuPa

ada seorang teman mengatakan padaku. akan perkara yang aku juga telah lupa. lupa hal apa, bahkan lupa orangnya juga. haha. 'B' bukan nama sebenar. ahaks. padahal tak ada name pun aku letak kan??lalalala...

B: aku tengok dia orang tu berkomen-komen selamba badak je..macam tak ada pape pun berlaku. tak fikir ke dia orang pasal kau? hmm (mengeluh)

Aku: Eh, dia orang tu siapa? haha.. biar lah B. Allah tu Maha Adil. Aku pun dah tak fikir pasal dia orang tu. Nak buat apa fikir pasal orang yang tak menguntungkan aku kan?? Aku pun tak heran dah. Mereka fikir mereka betul. Teruskan je. There's nothing to do with me, with my life. Aku lagi suka buat hal aku.

End of conversation. Mungkin jawapan aku sudah cukup bagi kawan aku si B tu. Aku suka dia. Biarpun baru kenal, namun kenapa dia lebih memahami aku? Mungkin, fikiran dia lebih matang. Eh tidak. Memang dia berfikiran matang. Aku nampak itu sejak dari mula aku kenal. By the way, thanks concern pasal aku. And aku rasa tak perlu lagi kita naik kan isu dan nama-nama yang aku tak nak dengar tu. Aku rasa lebih lapang sekarang. ^____^

No comments:

Post a Comment