Monday, March 14, 2011

AkU SuDaH JaTuH..........

ye....
buat pertama kali nya.
setelah bertahun-tahun aku tidak jatuh.
akhirnya. malam ni.
tarikh 14 March 2011.
aku jatuh.
bukan jatuh hati.
tapi jatuh basikal.
lalalalala~

kecederaan aku.
tak teruk mana.
tapi sangat tragis.
sampai kaki sebelah kiri dah tercacak ke atas :))
ye..saya masih boleh tersenyum & ketawa.
padahal bahu dan muka dah terseret kat jalan tar.
aduh..pedih!
habis aset muka aku.
kah kah kah.

accident dengan si noona bird.
a.k.a eliz.
aku ni punye la laju.
straight je aku bawak.
tak macam si eliz tuh.
bawak cam orang mabuk.
kesudahan nya dia langgar aku.
dah la langgar, hempap plak tuh. terserat lak tuh.
sedap tol aku rasa kat bawah tuh.
hempap dek eliz+seret dengan dua-dua basikal.

tapi masalah nyaaaa.
kitorang ni gelak-gelak je.
macam kartun rasa.
sungguh. :))

rupanya sebelum accident antara aku & eliz, awie da accident dulu.
langgar tiang.hahaha.
gara-gara bawak basikal sambil tengok hp.
ok :)
moral of value:
jangan bawak basikal laju-laju.
di larang memotong di kawasan gelap & sunyi.
bawak basikal tengok jalan, bukan hp :))

mak....
bahu saya sudah bengkak.
tangan sudah darah.
lutut dan muka bercalar-calar.
aaarrghhhh..
pedih.
tak apa.
TIQ kuat!!
ok. bye :)

anyway,,ni sweet memory sebenarnya :)
sungguh. mungkin sebab da lama tak jatuh.
rindu barangkali :)
terima kasih eliz sebab langgar saya.
tapi jangan la sampai awak tak ada apa-apa.
saya pula yang teruk gila :)
ok.
betul-betul nak bye :)
bye....

aduh..nak senyum pedih la muka :)
bye :))

oh. ye tak ye.
tetiba aku teringat sesuatu.
tarikh ni juga...
tarikh keramat.
kisah hitam.
tarikh asri bernikah.
hmmm. :(
bye

4 comments:

  1. hahaa..sabo je lar kowg ney...kalau aq bwk beskal lame da beskal tu bwk aq..haha

    ReplyDelete
  2. mms aq..tgk muke calar cket....

    ReplyDelete
  3. uit...memori sal jatuh basikal tuh mmg la leh ingat...
    tp aku xsuke if ko sebut2 name org yg xgune lam idup ko tuh...
    no more asri okeyh...
    aku xnk ko jd cm dlu lg...
    ko da ade life ko...
    live happily keyh tiq taq syg....

    ReplyDelete
  4. ssh nk lupe la ton..
    cume beza nya sekarang..
    ia nya x sesakit dulu...
    mcm mane nak buang pon xtaw...
    maybe bile hlg ingatan kot..
    hehehe~
    syg ton....muah!

    ReplyDelete