Monday, March 28, 2011

SeDeTik LeBiH

sedetik lebih.
nyanyian Anuar Zain.
alah. adik si Ziana Zain tuh.
lagu ni selalu berkumandang serta diulang-ulang di laptop dan hp aku.
jadi manusia-manusia yang ada dekat dengan aku
sebilik dengan aku akan sentiasa dengar lagu ni.
sampai lah diorang semua termuntah-muntah.
ah. ada aku kisah??!!
hahaha. nasib telinga korang  arh.

lepas aku tengok cerita ni.
terus ligat mencari lagu ni.
kenapa??
lirik dia sangat simple.
tapi sudah memadai untuk mengungkap kan semua yang terbuku di hati.
ya. pada aku lagu ni merungkai setiap apa yang ada di hati kita.
dalam hati ada apa?
taman? cinta?
lalalala

yang penting aku rasa macam nak tengok lagi je Hikayat Merong Mahawangsa ni
sebab movie ni sangat best.
lebih-lebih lagi dari segi visual nya.
fuhhh!
macam tengok cerita orang putih la sioott.
and i hope movie anak melayu kita ni mendapat tempat yang tertinggi
dalam carta wayang di luar negara.
yelah, kan hampir keseluruhan cerita ini berbahasa inggeris.
best best best.
best sangat!! saya bangga menjadi anak malaysia dan melayu!!!hehehee

tapi sang jantung pisang berkata "tak best la hero mati"
"sayang...if hero tak mati tak jadi lah hikayat" balas ku sambil tersengih :)
oh please...
aku sampai suh aizad nasir download cerita ni.
nak tgk lagi.........................!!
ok dah. nak layan lagi lagu ni.
:) semoga korang pon suka ya.
daaa :)
bye :)

No comments:

Post a Comment