Tuesday, August 7, 2012

#2: Practical

Day 2: Buletin oh Buletin

hari ini aku hanya sibuk buat buletin OSHE. menarik jugak berita nya. namun, bak kata orang putih-putih tu.. a picture is worth a thousand words. hanya gambar-gambar dahulu yang diberi,  dan ada aku tersalah tafsir mengenai gambar tersebut. haha! dan sedikit coretan dari ku. hehe..rasa macam wartawan >.<

hari ini aku dan budak-budak office lain tak seriuh semalam. mungkin sebab masing-masing banyak tugasan. tugas aku tak banyak pun, sibuk edit gambar untuk masuk kan di dalam buletin, dan fikir nak buat apa untuk thesis. sambil-sambil itu, aku belajar semula OSH. haha..lupa sudaaa.

namun En Hashim boss a.k.a penyelia aku sangat baik. nak bagi buku, siap fikirkan topic untuk aku! aku dah kata nak buat ergonomic, cume belum fikir secara specificnya lah. tup, tup, dia bagi topic, idea! great!! you really help me boss! hehe..dia ajak berbuka bersama, dan sambung buat kerja bersama. tapi maaf lah boss, saya penat la asyik duduk je. memang rasa nak sangat balik. sebelum pulang, aku pesan nak pinjam buku ergonomic dia. dan dia suruh aku mesej dia as reminder. bila aku sampai rumah hampir pukul 6, aku pun mesej la boss sporting aku tuh...

aku  :  salam En Hashim, saya nak pinjam buku ergonomic ye nanti. please and tq =)
boss:  bila aku balik melaka, aku bagi kat kau.
aku: baik boss. selamat berbuka =)
boss: belum masuk waktu lagi lah. dan aku masih di office.

-.-' adoiyai..boss aku..boss aku..

okbye.

No comments:

Post a Comment