Saturday, January 8, 2011

CuBa TrY tEsT 7km

pagi jam 9 semua bangun.
untuk apa lagi.
untuk melaksanakan kerja yg tertangguh semalam.
apa dia??
haha. apa lagi..
berbasikal lah.
dari wisma ke campus ku
7km ok. hurm.

9.30 am mula bergerak.
kami berkayuh santai.
pukul 10am dah tiba.
wah..30 min jew?
biar betul.. :)
tapi memang betul.
cuma satu hal je.
masa nk balik.
nak kena berlawan dengan angin pantai.
peh! memang pancit aku.
ada lah dalam 3x berhenti.
sakit kot kaki.

namun bila da masuk simpang melalui jalan dalam.
iaitu kawasan perumahan.
baru senang untuk aku membuat kayuhan.
xde angin kuat.
ok lah.
masa kayuh di tepi pantai, perh!
Tuhan je yang tahu.
ketika rehat sempat mengambil gambar.

Pantai depan kampus kami :)



berhenti untuk kali yg ke 3

minum lah 100 plus!! :)
ok.
setakat di sini saja tinta aku.
kawan2 sudah memanggil untuk menonton tv bersama :)
tah ape la cerita cerekarama minggu ini.
bye :)
p/s : even gembira. namun hati tetap tidak tenang dan senang :(

3 comments:

  1. wah...bestnye naik basikal..
    aku yg 1km dekat ngn umah pon naik bas..huhu..
    xde sape yg naik basikal..

    ReplyDelete
  2. uit, mane dpt basikal...
    cm best je duk tepi laut tuh tp awas ae....
    terbakar muka nnt....
    hahahaha....
    aku da rase kt kelantan dlu....

    ReplyDelete
  3. hehe...
    kitorang beli lorh..
    a'ah..
    mmg da hitam da..hehehehe

    ReplyDelete