Monday, January 24, 2011

erm..tak de perasaan

banyak nak story.
tapi semua nya tiada masa.
kenapa ya?
penat sangat.
kenapa ya?
entah lah.

jumaat lepas, tengok rumah baru.
suggested by Proff. Norudin. lec RM ku.
dia kenal PM Zainal Lode rupanya. :)
ok. back to the start.
cantik rumah tuh!
sungguh!
xsabar nk pindah.
tapi sayang kolam mini xsempat nak di siap kan.
if da siap, makin gorgeous la rumah aku tuh!
eh, silap. rumah sewa aku tuh.
hehe.

ok. pasal kawan-kawan pula.
life di campus dungun ni memang amat lah berbeza.
kawan lelaki aku cuma dua saja.
Izzat Hafiz & Daing Fakhri.
ya. dua budak yg chomel.
chomel ke?? what ever.
namun keadaan makin selesa.
bila da pindah lagi lah selesa.
i loike it a lot :)

sang mantan komander suka menyakat.
sakat aku dengan si Daing.
adoiyai..
masalah problem betul dgn si gila nih.
tapi bila Eliz tak ada sunyi pula.
begitu lah manusia kan??

ah. tak sabar rasa nya nak pulang ke rumah.
rindu kat kuning!
bila lah nak dapat PTPTPU.
nak jumpa si jantung pisang ku, Aizad Nasir.
b.. i miss u a lot! :)

akan ku meniti hari-hari ku di Dungun dengan penuh sabar.
sabar itu satu kepentingan.
lebih-lebih lagi buat masa ini.

ok. jumpa lagi.
bye :)

3 comments:

  1. bagui2...hope pndah umah bru t lg selesa...miss u!! muahh..kim salam apek n awi...rindu dyorg jugak...=D

    ReplyDelete
  2. hehe..duk umah bru da..best la..
    ha..ni td aku bru taw, PM aku kt cni pon kenal PM Zainal Lode..hehe

    ReplyDelete
  3. haha..fofular kan PM kite???hehehe...okeeyyyyyy

    ReplyDelete