Wednesday, January 26, 2011

mahu pulang, mahu seperti dulu

tak sabar rase nye untuk pulang ke rumah esok.
entah kenapa.
aku tak ada semangat untuk belajar.
hurm.
kenapa sampai macam ni ye?
aku sendiri tak pasti.
yang pasti, banyak perkara dalam fikiran aku.
dan yang pasti.
perlu kan seseorang.
ya. rasa nak peluk orang je.
aku ni da macam orang kurang kasih sayang je.
adoi..
teruk sangat ke dungun ni??
aku pun tak pasti.

tapi yang paling pasti.
semangat untuk belajar da tak macam dulu.
kenapa kau ni Tiq!!!!
aku rindu.....
rindu rakan-rakan di johor...
rakan-rakan semasa diploma...
sungguh!
hurm...
aku juga rindu aizad nasir sekeluarga.
family aku pon aku rindu.
ofcoz!
tapi...
aku tak tahu kenapa dengan diri aku.

ya Tuhan...
tolong aku..
aku rasa sepi, sunyi, sedih.
jiwa aku entah kemana.
kosong.
sungguh.
hmm.kenapa?
kawan-kawan..
tolong aku.
kenapa yea?
kenapa dengan aku?
ok.
bye :'(

3 comments:

  1. atiqah...nape jd cmni...
    mane tiq yg kuat semangat?
    sok balek kn..so, have fun k..=)

    ReplyDelete
  2. mak cik...nape nie? ko ok x? jgn mcm tu....kn ko ade apek and dak2 segamat yg lain....jgn sdey2 ok...

    ReplyDelete
  3. jasmine: ntah la azi..xtaw nape aku nih...
    sue: aku cm ssh nk adapt seyh..nape tah...still not ready 4 those changes..penah terlintas nk quit jew..

    ReplyDelete