Wednesday, February 23, 2011

PeNaT..pEnAt SaNgAt

semalam aku and the geng berpindah.
ke kolej Duyung yang sangat cantik dan besar :))
suka saangaaatttt :)
tapi dalam suka pulak ada penat.
penat habissss
sampai sakit belakang aku datang balik.
memang aku tak boleh angkat berat sangat after injured dulu.
tapi nak buat macam mana, terpaksa lah...

semua suh g clinic.
tapi aku je degil.
tak nak.
hehehe.
sebab dulu masa g clinic kena bukak seluar.
then injit kat punggung lak tuh.
MALU taw tak!!
tapi nasib masa tuh doc Azizah.
da biasa je dengan dia.
if kat clinic UiTM nih,,,,
tak tau lah laki ke pompuan doc nya.
sebab tuh aku tak nak.
cukup lah sapu minyak sahaja.
hehe. tak pe. lama-lama nanti baik lahhh
(tapi risau juga)

ok. tu je nak cite.
hehehe.
best rasanya hari ini :)
bye semua :)

1 comment: