Tuesday, February 22, 2011

ThAnKs To U ^_^

untuk semalam, tq tu izzat hafiz :)
sedap eskim Mc'D tuh.
lebih-lebih lagi bila ada orang belanja :)
lemak berkerim di sukai ramai :)
aku banyak tersenyum hari ini.
walau pon masih ada tangisan.
namun, hati ini terasa lega sekali.

semua yang terpendam telah  aku luah kan.
malam ini Daing nak jumpa.
mula-mula rasa tak nak sebab takut kena serang lagi dengan GMC.
tapi bila fikir balik, aku kan nak berambus dah esok.
so jumpa la..
he just say sorry about what happen on my birthday last week.
seminggu da berlalu kot.
aku ingat da tertanam da topic nih.
coz aku pon da malas nak pikir.
whatever it is, aku pon da lama maaf kan ko.
and thanks for the dark chocolate Hazel Nut Cadbury as a birthday gift :)

ok.
aku tak sabar nak pindah kolej esok :)
aku da tengok bilik nya.
sangat selesa dan besar.
bilik berempat yang sangat besar.
i like it :)
even sementara, tak apa :)
bye :)

No comments:

Post a Comment