Saturday, February 12, 2011

rase nak QUIT!!

lame nya tak update blog kan?
hmm.
sebab tak ade cerita menarik untuk dikongsi.
yang ade adalah cume cerita yg menyakitkan hati.
aku sakit jiwa duduk dekat dungun.
dengan org GMC yg memang SIAL.
dengan aku yang tak ada mood untuk study.

hadoii..
pekena la dengan aku ni.
isnin n selasa ade test.
tapi tak baca apa2 lagi sekarang ni.
sumpah tak ada mood.
tak ada langsung environment untuk study.

lebih kepada ayat-ayat negative.
yang aku tak tahu nak positive kan nye.
TENSION, DEPRESS.
aku rasa nak bunuh je makhluk Allah yg mengganggu hidup aku.
macam ni ke org terengganu??
ada tabiat tengok org. umpama aku tak pakai baju je.
tabiat suka menindas. taram org guna duit.
pehhh!
wa bingit la SIAL!!

jadi macam mane aku nak study ni.
ada orang kate aku tak dapat nak adapt dgn tempat ni.
fine. if korang boleh ke adapt dengan tempat neraka mcm ni???!!
and ade hati ke nak adapt dgn manusia yang berperangai mcm ni???!!
JAWAB LAHHHH!!!!!
sebab aku org lua, so harge pon naik kan.
naik kan la wahai ummat ganu,,
gua xkan redho la duit yg aku bayo tuh.
mampos la kau!!

mmg "MAJU" lah negeri ko nih!!
ko buat diskriminasi dgn aku kan?
meh, aku pon akan buat!!!!
bye!!!
SYAITOONNN

6 comments:

  1. act tak sume org cmtu...
    pngalaman aq 2thun kat sne..tu pon tyme aq 16-17 tahun...even aq ade darah ganu..tapi aq still tak leh nak trime attitude dorang kat sne...sgt tension...mmg tol pe yang ko ckp..sstengah masyarakat kat sne mmg cm2..aq hdup pon sngsara..
    hope ko leh bersabar...if aq yang lemah n mmpu tanggung "gler" slame 2thun kat sne..ape lagi ko sbagai tiq yang aq knl...kan...hope ko tak gve up k...muuaaahhhh

    ReplyDelete
  2. oit....mrh nye...nape2? story mory kat aku ckt...huhu

    ReplyDelete
  3. azwa & su: aku marah dgn org2 kat sini..tu je..
    mek: u c mek..ko pon ckp cm tu kan,,tapi nape kwn aku yg kat sni cm xleh 3me ape yg aku ckp..aku kat sini da xsekuat dulu seyh..aku tak tau la nape dgn aku nih..haish...akan ku cobaaa..

    ReplyDelete
  4. cuba untk jd lebih kuat dr tiq yg ktorg kenal.. bykkn saba tiq..ko bole!!

    ReplyDelete
  5. ye er....xperla sabo je lar....owg luar mmg cmtue wey,burok2 johor pon,owg johor yg tbek..hu..ko kuat,leynyer..kay...

    ReplyDelete