Thursday, August 18, 2011

Akhirnya..

kita hampir ke 10 malam terakhir ramadhan.
memang saat yang aku nanti-nanti kan.
seingat aku, sepanjang aku berpuasa tatkala sudah baligh.
aku tak pernah dapat malam 10 terakhir ini.
sedih kan?
memang. dan tahun ni, alhamdulliah.
insyaallah aku dapat mencari nya.
malam Lailatulqadar.
memang satu rahmat yang sangat besar pada aku.
walaupun kitaran haid aku masih 'pening-pening lalat'.
dan, walaupun selepas 15 hari, dia ada lagi sikit2.
tapi da kire darah kotor bukan?
so aku sudah boleh mengejar apa yang aku idam kan dari dulu lg.
dulu setiap 10 malam terakhir Ramadhan, aku tak mampu buat apa-apa.
melainkan berzikir saja dalam hati, dgn harapan.
harapan ape?
adalah.haha. sukanya dapat saat-saat ini.
moga Allah perdengarkan apa yg aku hajati.
mohon sangat-sangat.
hmm..

bersyukur sangat dapat menikmati saat ini.
tak sabar rasanya menanti 10 malam terakhir.
thank you Allah =)

bye =)

2 comments: