Saturday, August 6, 2011

mengantuk

ok. tajuk aku hari ini adalah seperti diatas.
bulan-bulan puasa ni tak elok tidur kan?
tapi nak buat macam mana? mata macam kena gam.
lebih-lebih lagi bila bulan merah datang =)
tika 1st day puasa, aku poyo-poyo bangun sahur.
semangat lah katakan.
tengah hari je...teeetttttt!
tak akan sah puasa aku tuh.
paling kurang pun sepuluh hari.
haish! penat rasa badan bila bulan merah ni.
walaupun aku tak buat apa-apa.
aku cuma baca buku English aku je.
nak biasakan diri. next sem blaja writing plak.
last sem dah penat berspeaking kan.
so, aku kena banyak membaca untuk memantapkan lagi English aku.
dari aku tak buat pape kan?
namun, buku, kau memang sinonim dengan ubat tidur =)
zzzzzz
haha. entah pahala apa lah aku dapat awal-awal Ramadhan ni.
tawakal saja lah. zikir kuat-kuat dalam hati.
biar terang dan tenang.
tak kira lah bulan merah atau tidak.
aku tetap nak merebut hadiah di bulan barakah ini
bye =)

No comments:

Post a Comment