Monday, October 29, 2012

AduHai LaH DiRi..

hai lah nasib.. hai lah nyawa... hai lah badan...
entry kali ni nak mintak kesian sikit. sikit je.
tak banyak mana pun. alah, takat 20% pun boleh lah, no hal.
eee...kedekut lah kau orang ni!

*motip??

haha..ok. aku naik gila.
sebab??
jaga office dengan diri sendiri, diri sendiri dan diri sendiri.
dalam erti kata lain, aku KESEORANGAN!
kak Ina ada, tapi kurang sihat. so dia rehat lah dulu, baring,landing.
eh. Kahar outstation bersama puan Mariah.

al-kisah, aku tukang angkat call.
*Hello HR. Kak Ina rehat jap, ada apa-apa pesanan. ok, bye.
ini lah ayat lazim aku hari ini.
pagi tadi dah sok serabut check email boss aku si mail tu.
gara-gara pekerja TM accident, tidak dilaporkan kepada pihak OSHE.
pihak jabatan aku lah tuh! kerja tak tau procedure in case of emergency payah jugak ye??
(cakap kat diri sendiri ke Tiq??)

untuk hilangkan bosan, aku call la Fatin, ex-pracxtical HR.
chit chating.
then call Pn. Ruzaidah. tanya pasal sampling.
**oh ya. laju je lecturer comel2 cayang2 aku ni call semula. persoalan sudah ada jawapannya.
tidak lupa ayat lec ku ini.

"ha, sementara awak boring tu kan, awak pun boleh je la buat lucky draw untuk simple random sampling ni"

ahaks, agak-agak korg aku nak buat tak? print out list name, lipat-lipat kecik-kecik, tutup mata, amik! kau lah mangsa aku nak jawab questionnaire!! hahahahahahaha (gelak jahat)

cop. macam best je idea puan ni, saya nak buat! tapi lepas saya update blog =P

ok lah. mari melaksanakan Lucky Draw. dalam masa yang sama. kesian kan diri sendiri yang keseorangan di office ini. boss aku pun semua cuti...haihhhhh

***on the way nak post ni pon, ada 3 panggilan aku kena jawab. macam-macam pesanan..Kak Ina..nak kejutkan die ke idok ye??hadoi..kesian kat dia. dan kesian juga dekat aku. sebab aku bukan HR!! aku OSHE!!

tak apalah..demi pengalaman. *sigh
pengalaman angkat call....

bye!

No comments:

Post a Comment