Saturday, October 6, 2012

HaKiKaT

"ok. dan memang, bukan mudah untuk ku menerima hakikat."

(lyric Zizan time rapping in Selamat Tinggal song)

haha. ya. aku pun tidak mudah untuk menerima hakikat.
hakikat yang aku sendiri tidak berapa pasti.
mungkin perasaan aku saja, imaginasi aku saja, atau aku menjadi terlalu sensitif.
aku rasa tidak dihiraukan oleh advisor aku.
sampai sekarang tiada sebarang berita mengenai proposal aku.
due date 14-18/10/2012.
dia suruh hantar awal so that, he can check and give me the chance to correct it before the final submission date. but then? damn.

penantian suatu penyiksaan beb!

lantas aku membuat keputusan untuk mengepos saja proposal aku tu.
even aku tak tau sama ada si advisor dah check thesis aku ke belum.
aku kecewa la. tak boleh nak terima. before defend proposal, aku dah hantar awal-awal questionnaire and proposal tu. but still, esok aku nak present, ari ni baru nak check, tgk.

if u'ollss la kan, ape yang u'ollss rasa jika berada dalam kasut i??
rase busuk-busuk je kan?? ahaks. damn it.

tapi tak apa. fine.. at least dia ada tengok jugak lah kan,,,,,,,,,,,,,,,, (mate ke atas tangan tarik telinge)

ni lagi satu yang buat aku tak puas hati.
after defend proposal, aku tak sempat nak habis bincang pasal questionnaire aku.
nak salah kan sape?? aku jugak ke? aku dah cakap dengan si dia bagi aku dulu sebab on that day aku tiket pulang ke JB aku pukul 2. kau pulak balik malam. why not settle on my Q'naire first?? then take your turn back. aku tau lah kau budak bijak, budak pandai, budak hebat. tapi please la. adoi...
aku jadi sakit hati tol lah. memang rasa nak salah kan dia je. yang prof plak macam lebihkan dia je. fine!

aku dah fed up!
my mom keep telling me to not giving up. you can do better than her.
haish. but still, after that, die dah boleh terus edar Q'naire untuk buat pilot study. aku??
sampai sekarang tergendala taw!

I AM VERY UPSET, PISSED OFF WITH HER! I THOUGHT WE ARE FRIEND!

ni lah hakikat yang aku kesal kan sekarang!

=( bye!

No comments:

Post a Comment