Friday, September 14, 2012

Friday For Free

yeay!
it's friday!~ fri~day~!
hahah...
serronok betul bila hari jumaat ni.
sebab apa? sebab last bekerja, sebab di office pun boss semua tak ada.
so lunch hour ni kami semua berjalan-jalan di KSL.
window shopping saja k. haha..even ada duit, tapi nafsu ku hanya untuk mu s advance!
lalalalalaaa~

oh ya.
sebelum lunch hour, aku dan fatin tak ada kerja.
jadi kami pun......
salah, aku pun buat toturial shawl kat dia.
sebab diorang suka tengok cara aku pakai tudung dan shawl.
jadi, aku ajar lah apa yang aku mampu..
hahaha..kat tempat kerja, dan disebabkan tiada kaum adam,selamba badak nya bukak tudung.
pusing sana belit sini.

ingat ya Fatin, ada empat cara shawl aku dah ajar..
akan datang kalau berkesempatan, kita buat lagi.
hahahahahaa
seronok badak sumbu aku hari ini ^_^
haish. tak dapat aku bayangkan.
bulan 12 aku akan keseorangan.
Nizam dah blah. Fatin bulan 10 ni. Miza bulan 11.
memang akan ada pengganti, namun mana sama kan?
hehe

dan sekarang.
aku melayan Maksim Mrvica.
siapa tu? cari la sendiri.
rindu akan kemerduan dan kenyaringan yang keluar dari jari jemari beliau.
ThePianoGuys pun not bad.
playing music by using technology.
see. alat music pun canggih taw ^^
kadang bila dengar music tanpa suara yang merdu juga sudah cukup menghiburkan aku =)

bye.

No comments:

Post a Comment