Monday, September 10, 2012

kebosanan

sudah sebulan tiga hari aku berpraktikal.
namun pengalaman ku masih cetek dalam department ini.
yalah, Occupational Safety & Health Environment bukan boleh buat main.
dan aku pula bukan degree dalam course ini. aku Operation Management.
pada meeting lepas di Property Operation bersama kontraktor-kontraktor
TM dan orang-orang kuat TM.
telah membuka mataku. hati aku berkata, patut nya aku diletakkan di bahagian ini!
sesuai dengan bidang aku, handle project. namun mungkin disana tiada tempat
kosong untuk aku.
tapi aku sudah bosan disini.......!
elaun tak ada, kerja kurang, aku rasa macam apa pun tak boleh (aptb).
buang tenaga, masa aku je.
dan hari ini, bukan setakat big boss(En. Hashim) saja tak masuk,
pengganti boss (En. Ismail) juga tak masuk.
apa guna aku datang kerja? buat thesis Tiq... ok fine...

ahh..sungguh aku bosan tahap gaban o_o, x_x
bye

No comments:

Post a Comment