Tuesday, September 11, 2012

Mungkin?

mungkin tak ada makna nya aku di TM ini.
mungkin aku kena cari kerja part-time.
hanya untuk mengisi masa terluang.
rugi betul bila ada 3 bulan lagi masa terluang ni.
baik aku cari kerja yang gaji tidak seberapa, penat pun tidak seberapa.
itu lagi berbaloi. dapat jugak aku duit.
di TM ni, ilmu kurang, duit langsung tak dapat.
apa pun tak boleh la.

i am wasting my time.
i think so.
sangat banyak masa terluang.
hingga thesis aku hampir 85% siap.
teman semua berkata 'cepat giler ko buat...'
bro's and babe's. wa banyak sangat masa.
that's why la cepat siap.

minta izin dulu dengan family nak kerja part time.
ayat yang dijangka keluar,
"jangan lah dik..penat nanti"
"tok sah la dik..focus practical ni dulu k"
"adik nak duit ke?"

actually, aku nak sangat beli smart phone.
tapi dalam masa yang sama tak nak perhabih wit ptptn aku tuh.
so?? nantikan keputusan nya ^_^

bye.

No comments:

Post a Comment