Thursday, December 16, 2010

BuAt MaSa SeKaRaNg..

redha. akan ke dungun.
sampai sane aku akn decide.
tadi satu family bincang.
"ayh rase ayh pegi dgn adik je la dungun. jimat duit."
see?? nk ke dungun hantar aku beramai2 pon payah nk korek duit!
sbb tu aku nk shah alam!! paham x!!!!
confirm mak aku xsetuju.
mak aku mesti nk hantar aku jugak.
"ala ayh xnk bawak kete ke? kaki wani sakit la naik bus je. wani xpyh pegi la."
mesti ko nk buat mak pon xnk pegi kan. tp sorry r sis. dlm hal ni aku ade lebih priority dari kau.
"ko xnk ikut da tggl rumah je. mak suh ayh li 3 tiket."
see??aku da agak. confirm2 mak aku nk hantar ank kesayangan dia ni.
last2 ko pon nk ikut jgk kan sis. haha. mati kau!

ok. buat masa sekarang mmg aku akn ke dungun.
tapi nk tukar atau tak, belom pasti.
bnyk pakai duit if nk tukar dari dungun.
coz perjalanan aku akn jadi mcm ni.
jb ke dungun. dungun ke s.a.
bek dari jb trs ke s.a je.
save budget. but what to do??
redho je la. ya mmg aku xsuka ke dungun.
tp nk buat mcm mane. xde org dlm utk mintak tukar.
aku marah, sedih dan tertekan.
dan yg paling pasti. sangat terkilan.
si dia seperti biasa x tunjuk sebarang effort utk perihal lepaskan rindu.
family aku pon da mcm punah randah.
tanpa pegangan. same la mcm aku.

semua gara2 dapat sambung degree.
semua huru hara. nape dgn korg ni.
mati aku mcm ni.
buat mase sekarang.
aku akn ke dungun. aku da pk dah.
xnk lik jb! xnk g kl jumpa si dia yg bingai!
biar korg rase kehilangan aku 2tahun!!
huh! puas hati aku!
tapi aku tahan ke 2 thn kat dungun yg xde pape pada aku tuh??

ah. dulik la. aku tgk fmly pon suke je aku ke dungun.
ok fine. gua pon xde hal.
tapi gua buat hal la kat sane.
gua xbalik jb.
gua lepak kl je la dgn si dia yg bingai n kwn2.
hurm. tah la.
gua blur la dgn situasi ni.
tawakal je la nti.
hmm.
bye +_+

No comments:

Post a Comment