Monday, December 13, 2010

MuKa BuKu Ku TeRaNcAm!!

ah sudah.
just sebab sis aku dan kengkawan dy
berjumpa di majlis perkahwinan kwn dia yg lain,
semua suruh sis buat mukabuku.
tak memasal.
tetibe nk tgk foto2 aku.
kantoi la nanti yg aku jumpa dgn ijat.
plus, jumpa dgn family ijat.
hang out together dibuktikan dgn foto2 kami.
ah sudah.
aku ckp xpyh la. adik xbnyk gambar pon.
kwn2 je rajin menge'tag'
yez. dia diam.
bagus. ko focus ko punye je.
aku nk jd kwn ko di mukabuku.
tggu aku da dpt dgree kat shah alam baru boleh kot.
tu pon sebab aku da ada alasan kenapa selalu jumpa pon.
nampak nye setan memang da bersarang je kat pale hotak aku nih.
berusaha untuk menipu dan berdolak dalik!
belum masanya lagi utk family aku tahu hal kami.
dia orang tak supporting.
sebab terlampau risau 'sokmo' la aku suka buat hal aku sendiri.
aku elak kan dari menipu.
jadi aku jumpa senyap2 tanpa bagi tahu sesiapa.
so sekarang ni. aku bukan menipu.
cuma tak bagi tahu je.
same ke dgn menipu?
tak kot.
apa-apa pun. gua tak nak kwn dgn lu la sis di mukabuku.
serius shit tak nak!!

No comments:

Post a Comment