Tuesday, December 28, 2010

!N! BlOg AkU

PERHATIAN!!
ini blog aku.
tempat aku nak meluah kan segala-galanya.
senang cerita.
ini kawasan aku.
my territory.
paham??
jadi kepada si anonymous or what the hell ever your named is.
stay away from my blog.
blog aku ni bukan untuk orang macam kau.
blog aku ni untuk aku.
aku sokong kawan aku.
fatin. dia xsuka & marah dengan org tuh.
and so do i!
ni hak aku nak tulis ape.
as long aku x kutuk RAJA or TUHAN!
dalam erti kata lain
selagi tulisan aku xsalah di sisi undang-undang!
ada paham!
ok!!
jangan beri komen lagi kepada kau yg di luar sana!

KOMEN KAU XMEMBANTU LANGSUNG!
ye. aku tak suka diganggu.
ini saje tempat aku meluah kan isi hati.
kenapa kau perlu sibuk?
aku pantang privasy aku diganggu.
oleh sesiapa pun.
aku tetap tak suka.

ADA PAHAM??!!

2 comments:

  1. hehe..
    ade penceroboh!
    hehehe...
    but its ok..
    chill je babe..
    haha>_<

    ReplyDelete