Friday, December 24, 2010

ok. bile kazen da jumpa mukabuku saya..

di mukabuku semalam.
imah isma.
atau nama sebenarnya azimah ismail.
kazen aku.
perempuan. dan sebaya.
untuk di kampung ku, Jasin, Melaka.
mungkin hanya dia satu-satu nya yang seusia dengan aku.
haha. aku pun tak berapa ingat lah.

susah betul hati aku.
sejak sis da buat mukabuku.
jadi dgn mukataktahumalu dia add aku.
sekali lagi dgn mukataktahumalu buka mukabuku aku.
confirm kan dy sebagai kwn aku.
tahu tak apa itu shit!??!
aku tak suka betul lah org mcm ni.

dy da add kazen2 aku semua.
nasib kazen2 yg len tak add aku kecuali azimah.
ye la. nk tunjuk kuasa veto seniority la katakan.
yg muda kene add yg tua.
mati kau! aku tak kan add.
aku terima je si azimah.
yang lain. stay away.

habis la pic aku dgn si dia kantoi bodoh.
ya. kantoi bodoh mcm tu je.
sebab sis suka suki buka mukabuku aku.
shit! lagi.
da la aku letak je password as remember my password tuh.
haish. very rude.

ok. utk imah.
mmg ko cantik.
setiausaha yg cantik.
tapi segala pic yg aku ade.
buat don't know je k.
bye.

No comments:

Post a Comment